Och slutade på bästa tänkbara sätt

Vilken lättnad jag kände efter att ha skickat in tentan, men ännu mer lättnad då jag redan fått tillbaka den med bästa möjliga resultat! Det trodde jag verkligen aldrig. Så jäkla nöjd att jag skuttade omkring som en känguru här hemma och skrek för mig själv... Ha ha! Den var svår, jag gjorde mitt bästa och det gav sådan glädje så ni anar inte!!!

Lyckorus!

Ännu mer lycklig var jag över att tillbringa eftermiddagen med min lilla plutt! Gud så många härliga skratt man får. EN massa nya ord bara sprutar ur munnen på honom. Vi hade hur mysigt som helst i badhuset. Sedan åkte vi och hämtade Moa, som Hugo frågat efter stup i kvarten. Härligt att se att de blev så glada av att se varandra.

Pannkakor förgyllde kvällen:-) Jag åt tre, Hugo tre och en halv.... Galna lilla unge!



Killen som hatar täcke... Man vill liksom bara stoppa om honom, men det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0