Klaga

Idag är ännu en dag som inte är speciellt rolig. Värken har varit konstant senaste två veckorna, utan ett enda uppehåll, dag som natt. Höll på att inte ens kunna kliva upp i morse, men det mååååste man, hur mycket det än tar emot. Drog på träningskläderna, men kom till gymmet utan skor. Hem för att plugga, drog ut och sprang, kändes yttepytte lite bättre efter det. Nu har jag återigen invarderats med värk från helvetet. Det går ärligt talat inte ens att ha byxor på sig... Illa. Dessutom kan man liksom inte träna hela tiden för att må bra. Har ingen lust att träna alls, men gör det för att jag vet att jag belönas med en lite lite lindrigare värk ett litet litet tag. Fan, tårarna har sprutat här idag, men nu är det dags att ladda om för att gå på en efterlängtad och trevlig middag! Tagga!!!

Statistikskiten struntar jag snart i. Alla uppgifter blir rätt, men jag fattar ju inte hur... Kanske är det så som fysikläraren en gång sa då jag undrade hur det kom sig att man gjorde på ett speciellt sätt 'Det bara är så'...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0