Rubrik???

Ja, egentligen vad hade jag tänkt skriva nu? Inte något viktigt. Har inte hänt så mycket idag mer än plugg, mys med barnen ute i solen, mycket god kycklingwookmiddag, mysdusch med Moa, lite ompyssling av barn innan sagoläsning. Dagen har ändå varit som i ett töcken. JAG ORKAR INTE MED MER VÄRK JUST NU. Idag kom jag mig inte för att ta mig till träningen heller. Orkade inte ens packa väskan. Besviken eftersom jag vet at hade jag tränat så hade det känts lite bättre nu, men ändå stolt att jag sket i det. Ville inte, orkade inte, kunde inte.

Käkade en macka, men är fortfarande hungrig. Ha ha, konstigt det där, är sjukt hungrig då jag inte tränar, på ett konstigt mer sugande sätt. Kanske för att då man tränar blir det nyttigare mat som gör att man är mätt längre!? Förutom efter morgonträning, då äter jag hela dagen... Intresseklubben antecknar.

Har egentligen all tid i världen till att plugga nu. Barnen sover sedan sju typ, men nä, inte idag. Det räcker just nu. Ska bara njuta i soffan med något gott och  skita i allt.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej Johanna!

Tack snälla för det jättefina kortet, det värmde!!!!

Kramar

2012-04-18 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0