Sol och vår... kanske

Inte om man ska tro väderprognosen för kommande dagar... Snö, igen, nej tack!

Ett tandläkarbesök från hell avklarades igår. Det var garanterat värre än att borra... Massa röntgenbilder, koll och pill i/på tänder, men ingenting kunde hittas. Så varför har jag så in i bängen ont?! Hur som så fick de för sig att typ spola tanden (!?) och verkligen rengöra med något medel ner mot tandköttet om det hade kommit in något litet som inte borde vara där då den lagades förra veckan. Hur det kändes!? Helt sjukt. Kändes som att de var under tanden med både vatten, instrumenthakar och tandtråd. Fick ett medel på som sved från hell och hade ännu lite mer ont då jag gick därifrån. Och såklart massa tusen fattigare. Tack tack tack!

Idag gör det precis lika ont. Inte bättre, men inte heller sämre. Jag vill ju inte att dte ska vara något fel och att de ska hitta något, men shit vad skönt det skulle vara om de bara såg något och kunde göra något åt det.




Två timmar har tillbringats med att bena ut en uppgift om neuropsykologiska utredningar, vilket jag tror att jag har grepp om nu. En kvar, måste bara vila skallen och det tänkte jag göra med en löptur i solskenet. Underbart väder ute juh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0