Typ 4000 meter senare

Helgen swichade förbi lika fort som den kom. Hade hur som en underbar helg med diverse aktiviteter. Dagen har bestått enbart av plugg. Konstant. Insåg en rätt dum grej, för en gångs skull tog jag mig tid till att fixa lunch, toast och sallad. Tog tid att plocka fram, laga, äta och diska... Vilket tog ca 45 minuter av min pluggtid. Det jag insåg var att jag inte har tid att "slänga" bort den timman på att bland annat diska. Äta, helt OK, men inte resten. NÖRD jag är.

Tränat och simmat nästan 4000 meter, bra fart blev det, riktigt kul! Maxade 25:or bland annat och hamnade på 13.0. Helt ok efter 1 timma simning.

Nu har jag fyllt på lite energi. Mathavre med en massa goda tillbehör. Gott och nyttigt alltså! Så, åter till böckerna... Just idag startade en delkurs i Riskbedömning inom rätssväsendet och arbetslivet. Spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0