Andra simpasset

Igår körde vi andra simpasset, ett lugnt och skönt teknikpass, som uppstart. Är det kul att simma fortfarande?! Jag vet inte just nu. Finns så mycket annat som är roligare. Ska kämpa på fram till SM/NM i oktober, sedan får vi se. Antar att jag kommer sakna det om jag slutar, men kanske kan dra ner påser, men då kommer kroppen må skit... Gah, jag vet inte, men ligga och harva och räkna kakelplattor känns just nu inte så lockande... Och vill man simma snabbt krävs det mycket träning. Ja ja, hålla i i två månader ska väl gå. Grundträning, tröskelträning, syraträning och toppning, en cykel borde gå att härda ut. Och ja, en kort cykel eftersom sommaruppehåll inte riktigt stämmer med tusen för tävling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0