Godmorgon!

Ny dag, nya möjligheter. Samma kropp, lite sämre, men fortfarande nya möjligheter... Hur kan jag ha mer ont och mer värk nu än igår kväll??? Jag antar det beror på utebliven träning igår, men hallå, orka träna varje dag, det gör inte ens jag jämt.

Idag ska vi i alla fall träffa underbara vänner, ska bli såååå kul att ses, var alldeles för länge sedan.

I eftermiddag blir det simträning och till sist skulle jag behöva städa och fixa en del hemma. Tror jag börjar längta tillbaka till vardagen nu. En sommar med total mammaledighet börjar lida mot sitt slut. Den har varit helt underbar. Har njutit av varje sekund, umgåtts med barnen och gjort det de har velat. Gjort massor av resor hit och dit med min underbara familj. Träffat vänner och bara varit! Precis som det ska. Men ändå ska det bli skönt med rutiner igen och vips, på måndag är de här igen. Moa är hemma den veckan med, inte Hugo, han börjar på dagis på måndag, liksom jag sätter näsan i böckerna igen. Examensarbete*2. spännande, men krävande. Vet på ett ungefär vad jag vill ha ut av terminen, om det går att genomföra är en annan sak.

Fånga dagen innan dagen fångar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0