Träningsvecka!

Allt för att kroppen ska må bra och faktiskt har det varit lite lite bättre tills idag. Att starta dagen med träning gör att jag orkar uthärda värken. Så denna vecka har jag varje morgon cyklat eller sprungit i lite lugnt tempo. Sedan har det blivit mer kvalitativ träning på kvällen i form av simning eller styrka. Faktiskt så har detta fått mig att stå ut, att oxå få sova mer än en timma gör det klart värt att träna, även om det tar emot inland. Effekterna av att få känna sig något något befriad är suverän. Idag är som sagt Hugos dagis stängt=ingen träning på morgonen och kroppen värker så det nästan syns. Vädret med regn, rusk och blåst är inte direkt min önskan idag...

Ikväll blir det dock ett efterlängtat simpass. Kul. Imorgon bär det av till Gävle för en hel dag med seminarium och uppsatsbearbetning. Kul!!! Sedan en ännu roligare kräftskiva på deg gör ju inte dagen sämre direkt!

Men idag är det Hugos dag, buss, buss, buss och sedan buss till mormor och morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0