Känslan av att...

... Känna sig klar med en statistiktenta...

Går denna vägen har jag min examen! Och då har jag rott i land det jag strävade efter. Jag är nöjd, det som kommer nästa termin är bonus.

Men den tenta jag tänkte skita i pga av sjukhusvistelser är nu klar, ligger och väntar på att bli inskickad. Antingen har jag fattat allt fel, eller oxå har jag lyckats. Resonerade som så att det är värt ett försök, även om jag har intyg på att inte behöva göra den nu så kommer jag ju ändå få brottas med den sen. Fört eller senare. Jag ger mig inte, jag har slitit mitt hår med denna, men 15 äckliga sidor är nerpräntade. Ett svar innan jul vore ju bra, oavsett resultat. Men det är nog för mycket begärt.

Så, håll tummarna, snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0