Uttråkad

Härligt det är att ligga inne och titta ut genom fönstret och titta på snön dom sakta dalar ner... Eller inte, tror jag gör vad som helst snart för att få bli utsläppt... En fördel är att alla på NeuroCentrum på Karolinska är så schyssta. Däremot så kan lokalerna liknas vid en av militärsalarna i Pearl harbour... Saknar väldigt mycket att få snöra på mig dojjorna eller dra på mig baddräkten för att få aktivera kroppen lite. Känslan av att vara så där härligt trött efter ett träningspass gör sig saknad.

Den värsta känslan är att det känns som att jag sviker mina älskade barn gång på gång... Åh, vill vara hemma och julfixa och mysa tillsammans med dem.

Men det kommer en dag då jag kan skutta ut härifrån på små pigga ben och med ett huvud som inte värker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0