Glad Alla♥dag

Som vanligt den 14 februari firas alla hjärtans dag, vilket jag tycker är liiiite överskattat. Moa dock hade gjort sååå fina kort till oss alla som hon gömt i sitt rum och kom upp med på morgonen... Så idag får det bli en liten present till henne och en till Hugo. Känns som vi struntar i oss själva, firar idag med en 3-rätters middag tillsammans och går ut och äter på tu man hand utan barnen en annan dag!




Redan på lördag ska det bli fest av för oss. Barnvakt från lunch på lördagen, jag är ledig, förhoppningsvis klarat tentan på fredag och då har vi en hel dag innan festen drar igång. Ska bli så jäkla mysigt. Och det bästa av allt är att vi har så sjukt roligt ihop, bara vi. Så gissa om jag längtar:-) Hm, undrar om det går att dra med Mr Right till stan på shopping och mysfika på dan??? Skulle ju vara bästa uppladdningen (tycker jag, men säkerligen inte han, men kan ju trycka på att det är dags för den årliga inhandlingen av kläder till honom...).

På tal om att handla kläder så råkade jag bara klicka hem lite fina saker igår... Istället för att plugga. Undra hur det kunde bli så? Men hoppas innerligt att det kommer passa, byxorna vet jag passar:




Samt 2 tunikor som jag gillade på bild, men har ingen aning om hur de sitter eller hur de ser ut i färgen...

VILA Cille Short dress Bubbleroom.se

VILA Blok Dress Bubbleroom.se

Lite inne på lite uppiggande färg som det ser ut:-) Är på jakt efter en klarblå snygg och schysst topp, men vet inte var jag ska hitta det!? Tips?

Nu, efter 1,5 mil på skidorna, för att döva värken, blir det megaplugg fram tills i eftermiddag, då stundar 3-rätters och mys med barnen. Kanske ett glas bubbel i soffan tillsammans med Mr Right skulle sitta fint ikväll!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0