Mitt sällskap idag:



Denna bok, denna bok, inte min favorit bok, men nu börjar det hända saker i den som är roligare är standardavvikelser, korrelations koefficienter, statistik, kurvor, grafer, validitet, reliabilitet, Z, n, r, g2.... Blä, dessutom kommer man aldrig använda formlerna "manuellt" eftersom det sker vi dataprogram...! Nu kommer vi in på hur man konstruerar olika typer av psykologiska test. Mycket mer i min smak.

Utsikten från biblioteket gjorde mig dock smått ofokuserad:



Det kom två polisbilar till sedan och de utförde en helt normal blåskontroll, men det var nästan roligare att sitta och se om de skulle haffa någon alkoholpåverkad förare, men icke. Många bilar stoppades dock, så utdelningen var inte speciellt bra, fast det var väl det som var bra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0