Pearl Habour

Längesedan jag såg den filmen, men fastnade i den i natt. Och oj vad bra den var!!! Tror till och med att det var första gången jag såg hela. Ett glas vin, bordet fullt med läckerheter och en bra film med Mr Right, Nice!!!

 

På något sätt berörde filmen mig vilket jag anser att en bra film ska göra.

Så vad händer idag? En segmorgon med frukost, bad och mys i soffan ska snart bytas ut till dagens aktiviteter som kommer bestå i att lämna Moa hos en kompis, fika hos vänner och träna, ett långpass blir det idag. Ska faktiskt försöka klämma in lite plugg när Hugo sover. Just nu är kursen "Psykologisk testning och bedömning" riktigt intressant och dessutom förstår jag för första gången exakt allt som står:-)

Ha en underbar söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0