Välkommen fredag

Fredag igen. En välkommen sådan! Jag jobbar imorgon vilket jag för första gången känner att jag inte har tid med. Efter att plugga 200% varje vecka så skulle en ledig dag varit ganska välkommen. Självklart gillar jag jobbet, men veckorna är intensiva även om man studerar, vilket inte alla verkar förstå. Dessutom behöver barnen min tid och jag behöver dem:-)

Ja ja, dags att ta tag i böckerna igen. Söndag ska jag i alla fall bara vara utan att få dåligt samvete om jag inte öppnar en enda bok. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Min kamp tillbaka efter våldtäkten

Hoppas du får en super mysig helg tjejen.

KRAM

2012-02-24 @ 23:26:11
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0