Gokväll!

Ännu en dag är förbi, snart... Träning, plugg, mys i soffan och möte. Och tillslut en massa administrativa grejer som nu i stort sett är klara. Skönt. Otroligt skönt.

Inte lika skönt är den ångest jag fortfarande känner inför vårens kurser. Har ännu inte fått någon klarhet i det vilket stressar mig enormt. Jag hatar när jag inte har koll på tillvaron så att jag känner att jag kan hantera den. just nu är det så. Det är inte överskådligt och inte riktigt hanterbart för tillfället. K. A. O. S. skulle man kunna säga...

Skitsamma, igår hade jag och Moa en urmysig dag på Eriksdalsbadet. Bara vi. Mys. Bad och fika och mysiga bussturer. OK, badhus igen, men det var precis det hon ville och hon var mer än nöjd dessutom.

Kanske ska ta att ögna igenom lite papper innan det är dags att ta en date med kudden.

PUNKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0