Klagan

Min kropp mår inte bra... Igår, med strålande sol och effektiv träning, kändes det riktigt bra på kvällen. För att imorse vakna med en hejdundrandes värk som inte är att leka med. Det är så tråkigt, den förlamar mig totalt ibland. Men ändå är det så mycket som ska göras och det är liksom bara att bita ihop, hur skulle min vardag annars se ut? Som jag skrivit förr, barn och träning räddar mig från att dra täcket över huvudet. Ibland vill jag bara skrika, skrika ur all smärta, men det blir liksom inte bättre för det heller.
 
För att lindra det värsta blev det ett lätt simpass även idag. Kändes bra, flytet är på min sida och det känns som jag får tag i vattnet precis som jag vill!!! Kul med sällskap till och från träningen, och såklart i bassängen med!
 
Nu vill jag bara ha lite sol och värme, halva juli har snart gått och än har det inte blivit så där underbart sommarvarmt. Snälla, låt det vända nu, sol sol sol vill vi ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0