Sådär ja...

Simskolan igång i år igen då... Liknande väder som förra året, men tack och lov ingen blåst än. Satan i gatan vad jag frös efter nästan 2 timmar i gyttjepölen. Dock är ju barnen såååå söta och jag gillar det verkligen! Duschade så länge så att varmvattnet till och med tog slut här hemma, då är man frusen...
 
Snart kommer mina älskade päron hit på lite fika,
 
annars gör jag inte så mycket mer än att lyssnar på Moa och hennes goa kompis som leker, bakar och väntar på att Hugo ska vakna. Ska ta tag i det administrativa vad det gäller simskolan, men det får vänta tills ikväll då barnen har somnat.
 
Saknar även min andra hälft som tvingas jobba trots semester... Så trist, men ibland är det bara att acceptera!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0