The Day before

Sjuk. Fortfarande. Inget roligt. Jag hoppades på att jag skulle må bättre idag, men inte då. Yttepyttelite feber och hostig. Halsen är bättre men inte orken. Åh, jag som hade tänkt avsulta dagen med ett efterlängtat simpass. Får se hur det blir med den saken. Kanske lite glid bara för att... Skulle ju onekligen behöva rensa huvudet.

Dagarna har bestått i plugg, enbart i stort sett. Idag är det alltså dagen före. Ångest på hög nivå och det verkar inte bättre än att jag gör allt utom att plugga mellan varven... Kanske inte riktigt, men var tvungen att ta en liten paus. Jag vet inte om jag kan det eller inte, vet inte hur mycket jag MÅSTE kunna. Just nu är motivationen hög för att få ett bra betyg, men mycket låg för att plugga sådant som inte kommer att komma på tentan... Så jag antar att det liksom bara är att kunna allt.

MEN FATTA; DENNA TID IMORGON ÄR JAG FRI I TRE MÅNADER FRÅN MÅSTE-PLUGG. Sommarkursen är som en bisyssla som jag inte lägger så stor vikt vid men som är bra att ha till X-jobbet. Shit, det är något som inspirerar mig i alla fall. Har samlat en stor mängd material så jag kan liksom bara sätta igång både på sociologi och psykologiuppsatsen... Nice.

Hmmm, inte fara iväg, ett hinder på vägen kvar, tentan imorgon. På ett sätt är jag så oförberedd man kan vara på den, men samtidigt är jag liksom förberedd. Kan inte förklara...

Efter tentan imorgon väntar jobb och sedan studentfirande! Åh så kul det ska bli! Hoppas hon är kvar när jag kommer bara... Please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0