Kräknatt

Jag tål ju inte mjölk som ni kanske vet... Måste tyvärr ha fått i mig det igår. Köpte en kaffe latte, med soyamjölk, trodde jag. Jag såg att hon tog ut mjölken, gick på toa under tiden och fick latten med mig. Tyckte att den inte smakade riktigt som vanligt, men att de kanske hade en annan sorts soyamjölk.

Åtta igår började jag spy som en gris, stämmer med antalet timmar som det tar att bli dålig. Spytt hela natten, och det är liksom inga vanliga spyor, endast det med mjölk som inte magen kan ta hand om...

Tänk själva, något som legat i magen i åtta timmar är inte mysigt att kräkas upp... Urk, vad jag inte mår bra idag.

Dessutom händer detta bara för ofta, att man inte kan lita på vad man får. Fatta hur det skulle kunna gå för de som får andnöd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0