Softar i ett mörkt och tyst hus

Bara tvättmaskinen som går för fulla muggar. Ganska nice faktiskt. Ibland är det underbart skönt att ha Tv:n för sig själv, ikväll BB, bara vara och slippa prata. Samtidigt så är jag en obotlig sällskapssjuk människa som älskar att ha människor runt omkring mig. Men inte idag, inte nu. Musten gick ur mig av tentan, hjärnan blir liksom alldeles tom och kroppen full av energi som jag gjort av med på ett syrapass med maxlopp på frisim och fjäril. Inte så jobbigt, orkade, hade kraft att trycka på och inser att jag borde äta middag nu...

Har inget vettigt att skriva om, men kan meddela att jag faktiskt kollat resultatet på tentan minst sju gånger. Liksom bara för att se att jag faktiskt klarat den och att den är godkänd... Stön, orka.

G´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0