Börjar dra ihop sig nu

Hatar dagen innan en stor tenta... Har kommit till det stadiet att jag inte pluggar mer... Man kan alltid plugga mer, men aldrig göra mer än sitt bästa... Förhoppningsvis räcker det för att klara mig. Det är inte mer än så jag har i sikte inför denna examination. Kursen är svår, vilket jag skrivit tidigare. Den förra tentan i denna kurs var den svåraset ever, de inlämnade hemtentorna har varit svåra så jag förväntar mig inte att denna ska vara lätt. Inte det minsta, men jag v vi vil vill klara den.

Psykologisk testning och bedömning, nu med fokus inom arbetet, rättsväsendet och neuropsykologi. Intressant och himlans kul, men fXn mycket!

Skit i samma, jag lär väl inte dö i alla fall.



Ännu en solig dag har avnjutits med kaffe och jordgubbar. Hur underbart är inte det? Avslutade med en liten simtävling för Moas del. Ganksa tufft gjort att tävla när man är så liten... Strongt och hon är duktigt. Lite roliga egna meningar om vissa saker. Men så får det vara ett tag tills hon växer till sig.

Just ja, slank ner en liten meny från Donken som kompensation för att ha varit nyttig tidigare idag... Gott? Nej, inte speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0