En underbar vecka till ända

Nu har vi lämnat Egypten, tagit Svensk mark och sovit en stund. Vi har haft en alldeles underbar vecka med sol, bad, skratt, god mat och många mysiga stunder tillsammans. Värken har varit som bortblåst. Trots att jag försökt känna efter så har den inte funnits där. Så skönt och det var längesedan jag kände mig så fri i min kropp. Tänk om det kunde vara så för evigt?! Så som alla andra har det dagligen... Tyvärr vet jag att det inte är så och jag njuter till fullo så länge jag kan.

Nu ska jag smyga upp och börja tvätta medan alla andra sover, dricka kaffe och kolla av skolmail och tentasvar. Morgonstund har guld i mun!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/958161/images/2012/pic_201401528.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0