Tiden räcker inte till...

Kan någon ge mig några timmar till at läga till varje dygn? Jag är i stort behov av det nu... Dagis stängt imorgon vilket innebär att dagen tillbringas med plugg, plugg och ännu mer plugg. Tre veckor till, bara att ligga i nu, snart är terminen över och jag antar att jag ALDRIG någonsin kommer ha en så intensiv period igen...

I eftermiddag är det föreläsning och snack med/ör en grupp tjejer i simningen. Perfekt att "testa" om jag kan det jag läst...

Har ju så mycket annat jag vill göra just nu. Umgås med vänner, bara va, fixa i trädgården osv, men den tiden kommer snart. Smaka på ordet, mammaledig... Hela sommaren, bara lite plugg och sedan enbart roligheter. Längtar.

Back to the books!

Ha en trevlig dag i solskenet!



Två av mina hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0