Tre kvar...

Härligt härligt! Läåmnade in hemtentan i minnespsykologi igår, fick svar idag, KLART GODKÄNT (kunde enbart få IG eller G) vilket innebär att jag kan radera den 1 juni i almanackan. Skönt. 3 st kvar... 28 maj, 4 juni och 8 juni. Det närmar sig mina vänner. Detta pluggande tär just nu ganska mycket på min stressnivå och det känns liksom lite jobbigt att man inte har ordentligt koll på tentan på måndag. De har ännu inte meddelat i vilken form, antal frågor, eller tid som går åt... Ja ja, det löser sig, hur som så ska man ju kunna allt ändå...

Nog om plugg.

Solen skiner även idag! Härligt. Dessutom mår jag så enormt mycket bättre i kroppen då jag får känna värmen mot huden tränga sig in i märgen! Jag vill alltid ha det så här varmt och gott.

Så, tar väl med böcker, föreläsningsmaterial/anteckningar/kaffe och beger mig ut på altanen. Liksom igår cyklade jag och Hugo till dagis, totalt 1, 2 mil fram och tillbaka. Skön start på dagen!


Ganska precis ett år sedan, herregud vad det har hänt saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0