Trööööött

Herre min skapare, jag dör av trötthet... Vet inte vad som flugit in i min kropp, men tröttheten är förlamande. Värken tilltar, men känns inte som det är orsaken ändå. När jag anstränger mig dör jag nästan, i både muskler och andning.

Ja ja, hur som så var festen så himla kul i lördags. Trevliga människor, god mat och bra dansmusik! Lyckat helt enkelt. Lite bitter är jag ju för att jag inte vann tipsrundan... Ha ha, men jag visste i alla fall at Mr Right var avundsjuk för att han inte hade tipp på sin 3-hjuling:-)

Igår spenderades den barnfria söndagen med ogräsrensning i trädgården och sedan kurs i HLR och sist men inte minst träning. Pizzan på kvällen satt finfint i en tom bakismage... Idag är det plugg plugg och plugg. Inser att det endast är fyra STOOOORA tentor kvar nu. Så fan, kom igen nu, hur mycket dte än tar emot så måste jag kämpa. Inte lätt att läsa då ögonen faller ihop ideligen så det får bli några (väldigt många) koppar kaffe idag för att genomlida dagen. En tidig kväll i säng planerar jag för sömn står högt upp på min önskelista.

Om en månad är jag mammaledig en heeeeel sommar, fatta vad nice! Har aldrig hänt och även om det är en kurs jag ska läsa under sommaren så ska jag njuta av varenda sekund med mina barn. Veckorna är hektiska, som för alla barnfamiljer (och alla andra med för den delen) så jag ska verkligen ta till vara på denna sommar. I och med jobb, fest och kurs så har jag knappt sett mina änglar på hela helgen och helt gääääket sjukt vad jag längtar efter att få mysa med dem. Nästan så jag struntar i pluggandet och hämtar dem tidigare... Men nej, då kommer jag bara bli stressad och irriterad så det är nog bättre att plugga det som skas och sedan vara närvarande till 100%.
image description
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0