12 dagars ledighet

Fördelen med att plugga, om man klarar alla tentor och uppgifter, är att det faktiskt mitt i allt det hektiska kan förekomma lite vila. Nu är en sådan period, välbehövlig dessutom. Två delkurser är nu slut, vilket innebär ca 12 dagars pluggande på enbart 100%. Rena rama semestern. De 100% ligger på mitt examensarbete, vilket jag ligger bra till med. Skickade in Resultatdelen igår, väntar på att få svar, men vad jag förstår så kan det ta till nästa vecka. Detta innebär i alla fall 1 vecka med extremt lite i skolan att göra. Ska botanisera lite i den nya kurslitteraturen som ska lånas/köpas idag. Och jag menar verkligen lite, för mitt huvud gör så extremt ont att jag knappt kan titta. Efter en timma strejkar ögon och huvud.

Så gissa om detta brejk kommer lägligt!? Tror inte det kunnat komma bättre. Däremot hade man sparat allt till sista sekund, ja då hade man haft mega mega mycket att göra nu...

Relax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0