Ge mig ett nytt liv tack

Jag vet, många har det värre, men detta är inget kul. Vaknar av ett huvud som sprängs och som det sågas i. Somnade tidigt igår efter att både ha svimmat och kräkts. Vaknade som sagt av huvudvärken från hell, gick på toa, snubblade in i väggen, svimmade och fick morfin som inte hjälper mot huvudvärken.

Min arm är svag, på tok för svag och hjärnan vet vad jag ska göra då läkaren ber mig trycka/dra/vrida, men armen kopplar inte. En frustrerande känsla och jag vet inte vad som händer.

Just nu ställs jag in på ngn nervmedicin och morfinpreparat. Galet vad de kan trycka i en, jag som är emot piller.

Dessutom har jag kanyl i armen, trodde jag inte att jag skulle gå med på. Den har suttit sedan i fredags och ärligt talat så har jag vant mig.

Idag kommer doktorn som jag inte gillar. Hon igår var bra, riktigt bra, henne vill jag ha.

Summasumarium; jag mår skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0