Tryckte

Ja då, igår, ett enda litet knapptryck, så var början på uppsatsen iväg skickad. Gulp. Men himmelriket nådde mig redan igår kväll. Det jag skrivit var tydligen mycket bra, hade skrivit lite föööör mycket om det självbiografiska minnet vilket jag strök delar av och vips så hade jag en färdig och godkänd introduktion till ämnet identitetsskapande...

Jag behöver inte ens nämna att det var sjukt skönt va!?

Så idag har arbetet bestått av att transkribera intervju, för att imorgon ta itu med nästa. Metoddelen är snart klar, den med. Antar att det är samma sak där, lite för mycket skrivet, men hellre det än tvärtom.

Jag är bara så glad (och nöjd) över att det inte var något jag missat!

Snart slås datorn ihop för idag. En snabb dusch innan det bär av för träff med vän och en intressant föreläsning! Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0