Vågar inte trycka på 'send'

Faktiskt så anser jag mig här med vara klar med min introduktion på 14 sidor, som ett första utkast till examensarbetet. Det är bara det att jag är så sjukt nervös för att skicka in det till min handledare. Jag är livrädd att han ska kritisera det och anse att det inte duger utan måste skrivas om... Jag är inte helt nöjd, men mer än igår. Däremot så vet jag inte vad jag kan göra för att det ska bli bättre i nuläget, utan hans kritik och feedback.

Men jag vågar inte trycka på 'send'. En spykänsla av nervositet, kan inte förmå mig till det ens... Kanske enklare att göra det ikväll, då jag inte med 100% säkerhet vet att han sitter på andra sidan skärmen...

Fast det där var nog mest en ganska befängd tanke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0