Efter regn kommer sol

Efter en natt där regnet bokstavligen vräkt ner så skiner nu solen från en nästintill klarblå himmel. Perfekt, Tänkte starta dagen med ytterligare två timmars plugg för att sedan bege mig ut på en cykeltur i det enormt vackra höstvädret!
 
Idag står boken Social Handling och Sociala Relationer på tapeten. Tentamen nästa vecka. Eftersom jag läst mycket sociologi och är uppe på avancerad nivå så känns det tämligen enkelt att förstå och hantera denna bok. Hur tentan är utformad och hur den kommer att gå har jag däremot ingen aning om.
 
Shit, jag börjar se ett slut på mina studier:-) Spännande men också läskigt. Funderar på att läsa ytterligare på avancerad nivå, ev psykoterapi utbildning... Men det är två år till, på halvfart. Jag vill läsa på helfart... Men så är ju inte riktigt tanken med den utbildningen, jobb ska integreras med studier. Ja ja, vi får se. Tål att tänkas på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0