PM - check!

Igår tillbringade jag HELA dagen med att finslipa och färdigställa mitt PM inför examensarbetet. Nu är det inskickat och nu blir det en tämligen nervös väntan veckan ut. Sedan hoppas jag att jag får ett poitivt svar från min handledare så att jag kan sätta igång med det på allvar. Fatta, sista termminen som jag måste läsa, men den absolut viktigaste också kanske. Det är nu jag ska nischa mig, få ut precis det jag vill med min utbildning. Så därför är det just nu lite pirrigt. Tycker han att dte är ok? Är frågeställningen korrekt? Kan jag göra som jag tänkt? Är den vetenskapliga biten relevant för det jag söker svar på?
 
Samtidigt kommer jag läsa en termin till. För att få det där lilla extra. Och dessutom ytterligare ett examensarbete som ska komplettera det jag skriver denna termin. Rentav en avhandling skulle man kunna säga. Sedan är jag klar! Tror jag. Kanske blir det forskning, vad vet jag, men det är så sjukt intressant, samtidigt så är jag just nu mer motiverad att avsluta studierna än någonsin, att få jobba, att få vara ledig utan att känna press. Åh, i mina ögon känns det just nu som en befrielse.
 
Men först ska dessa 200% denna termin klaras av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0