Skönt och stolt!

Redan igår fick jag tillbaka resultatet av en enligt mig mycket svår hemtentamen som handlade om en massa konstiga begrepp som har med Weber och hans sociologiska teori att göra. Ganska intressant, men också krävande att relatera till olika saker och det kändes inte det minsta som att jag hade koll på läget. Fick dessutom skriva ihop den på 2 dagar eftersom vi var utomlands.

"Jag tycker att din uppgift är väl strukturerad och att du besvarar frågorna på ett självständigt sätt med bra exempel som belyser Webers olika begrepp. Du både förklarar begreppen och tar även fram kritik och visar på kopplingar till andra teorier på ett bra sätt. Din uppgift är mycket väl godkänd".

Den kommentaren gjorde min dag igår, och med tanke på att man enbart kunde få betyget G så är det väl riktigt bra:-) Såååå, antar att jag fattat hela grejen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0