Tråkigt

Nu är jag uttråkad, lugnad och har genomgått en sövning och utfört gastroskopi. Med givande resultat. Fick reda på mycket och vet nu, efter ett år av olika undersökningar, varför jag har och har haft så ont i bröst-hjärt- och lungtrakten. Väntar på ytterligare svar. Hoppas att mina värden är bättre, mycket bättre, än de var igår, så kanske det finns en liten chans att jag kan tjata mig till att jag får åka hem idag. Mår liksom lika dåligt där som här...

Dessutom vill jag hem till min familj. Förundras dock över alla söta gamla damer som ligger här. Så söta och goa. En krutgumma på 38 kg som snackar konstant med allt och alla. Ha ha!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas du snart får hjälp!!!
Krya på dig!!! Kraaaam

2012-09-04 @ 23:14:18
Postat av: Ullis

Hoppas du mår bättre!!!
Kraaaam

2012-09-06 @ 07:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0