Planeringsdag

Dagen har tillbringats på en mysig och trevlig kursgård, inte alls särskilt långt hemifrån!

Trevligt, bra möten, god mat och skapande i form av att göra CupCakes! Vilken härlig känsla att för en gångs skull arbeta med frosting av exakt rätt konsistens:-)

Jag tror detta blir bra. Jag är taggad, förväntansfull och nervös på en och samma gång. Men jag VILL detta, det är något jag verkligen känner för att göra. En omställning, en tuff början med både jobb och studier men chansen kanske aldrig kommer igen...

Det går, måste gå. Och tänk att de valde mig:-). Sökte en del tjänster på kul, fick dem alla, men valet var lätt! Jag är nöjd med hur allt löst sig, bara studierna kunde vara över helt. Ja, jag är klar, men känns fruktansvärt dumt att inte slutföra denna utbildning oxå, det är ju så lite kvar.

Kom igen nu, ut med det sista, kämpa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0