Härliga morgon!

Startade dagen på bästa sätt. Ok, kanske inte bästa med gårdagens och nattens bravader och intag av alkoholhaltig dryck... Men hur underbart var det inte att komma fram till en spegelblank sjö en tidig morgon med härliga träningskompisar? På med våtdräkten och i i vattnet för att avverka 2000 meter simning, upp och torka sug för att hoppa upp på cykeln och cykla 3 mil för att avsluta med 5 km löpning...

Jag vet, galet tycker väl många. Men det var kul och inte alls så jobbigt som jag trodde! Och nu vet jag dessutom att jag kan ta i mycket mer!

Så nu sitter jag ensam hemma på altanen och ska snart dyka ner i poolen. Njuter av solen och värmen. Nöjd efter dagens träning och längtar efter mina tjejkompisar som kommer om en stund för att tillbringa kvällen här med mig med grillning och vin! Åh, underbart.

Saknar dock mina små barn och min Mr Right. Om de vore här skulle allt vara perfekt. Men det är det ändå. Jag har det bra:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0