Nöjd!

Idag ställdes klockan i gryningen... Nja, inte riktigt, men tyst i huset var det då jag klev upp. Efter intagen frukost blev det att dra på sig träningskläder. 3 mil cykling på 1 timma och 2 minuter följdes av 6 km löpning med en snittid på 4.51 min per km. Kanske inte så bra, men för mig är det det! Och jag tog faktiskt inte i så mycket, hade mer att ge och det kändes inte tungt. Ja, faktiskt ganska nöjd och med rätt träning och om jag får vara frisk så finns det kanske hopp för mig med på Lidingöloppet!

På lördag är planen att vi ska köra en hel triathlon, sprintdistans. Första gången någonsin för mig. Jag ska ta mig igenom den, bara för att det är så himla roligt. För ett år sedan skulle jag aldrig gjort det, inte ens tänkt tanken på att simma 750 m, cykla 2 mil och springa 5 km. Utan vila. Men nu, nu känns det helt överkomligt och inte speciellt ansträngande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0