Jobb, komp, jordgubbshandling, träning och avslutning för Moa!

Känns som en helt ok dag. Möte som gick bra, massor gjort på jobbet, kompar, tränar och sedan är det 110% fokus på barnen. Handling ska genomföras och sedan ska jag bygga ett kaninhus!!!

Imorgon stundar midsommar! Dagen inleds med en löprunda, sedan tandläkarbesök (!) och sedan bara njutning i goda vänners sällskap, hur underbart är inte det?! Men först ska jag avsluta ett hårt gympass. Hoppas känslan från de två senaste du passen håller i sig. Det har gått bra, har känt mig stark i vattnet och draget är bra! Just ja, ska hämta ut min våtdräkt som kommit med!

Flyt nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flyt på !

2013-06-24 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0