Tiden står inte still

Veckorna rusar iväg. För en vecka sedan var vi snart inpackade i en bil på väg mot vätternrundan. En rolig, tillika påfrestande, uppgift! Nu var det ju så att tanken var att aldrig mer cykla... Ärligt talat trodde jag aldrig att jag skulle sakna det, men det gör jag. Inte 15 mil då, men en lite mer behaglig runda på fyra-sex mil skulle inte sitta fel. Så idag, senare bär det av...

Annars ligger fokus i träningsväg på löpning och simning nu. Vansbro om tre veckor. Vad kan passa då om inte en lite present till mig själv... Våtdräkt! Finns bara ett litet problem, det att jag hatar att simma i öppet vatten... Föredrar bassäng.

Löpningen hoppas jag går framåt, har inte blivit så mycket av det eftersom fokus tidigare låg på cyklingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0