Dåligt

Förlåt för sjukt dålig uppdatering, men vet inte riktigt var tiden tagit vägen. Tänker inte skylla på att jag inte har tid. Tid har man alltid. Alla har 24 timmar om dygnet att spendera och prioritera fritt. Frågan är väl vad man använder dem till... Så tänker jag.

Mina timmar har gått åt till att jobba, plugga, fixa mat och mysa med mina barn. Träning har det inte blivit så mycket av. Tanken var en lugn vecka eftersom det är sm denna helg. Tyvärr har jag fått i mig mjölk från diverse håll och kräkts som en gnu. Kroppen blir svag och bestämde mig för att vila idag och simma imorgon. Även om jag vill simma idag är det skönt med en dag hemma. Den ska spenderas med att handla, baka, fixa hemma, plugga och ta hand om Moa som är sjuk. Pluttan.

Imorgon blir det däremot 400 m frisim. En distans som passar mig, önskar bara att formen varit bättre, men efter höstens motgångar så får det vara så här.

God morgon förresten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0