Frukostbrickan

Min älskade lilla mamma firade sin dag i lördags. Väckte barnen, fixade frukost och åkte dit och överraskade innan jag begav mig till tandläkaren och Mr Right togs med på svensexa.

Ett simpass, poolhäng och middag hos fina vänner och en myskväll med Moa gjorde lördagen riktigt bra!

Igår var vi hemma. Min andra hälft, som snart blir min även på pappret, var inte mycket att prata med igår... Tack fina vänner för att ni kom och pratade med mig ett tag! Vad glad jag är att jag/vi har er! Myskramar med två stora tjejer, M&M avslutade kvällen. Tänk att de fortfarande vill kramas fast de börjar bli stora. Skillnad nu; lite godnatt kramar efter tandborstning innan de går in i Moas rum, ligger och pratar ett tag och somnar... Och sover fortfarande. Då; var vakna skitlänge, sprang upp och ned, kunde inte sova och vaknade typ fem på morgonen. Pluttskruttar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0