Hejdå mjölkpaket

Tänk att det tagit flera år att investera i ett par hantlar. Mjölkpaketen har fungerat utmärkt, blandat med petflaskor med vatten/sand i... Vad gör man liksom inte för att få till lite smidig hemmaträning?! Nu så, lätta hantlar för lite simstyrka. Kötta kan jag göra på gymmet. 

Gillar att varva styrketräning med min egna kroppsvikt efter ett kardiopass med tuffare pass och tyngre vikter på gymmet.

Snart SM... Eller i alla fall i november om allt blir som planerat (som det iof aldrig blir nu för tiden). Det kräver upplägg och planering. Tror grundträningen är otroligt bra just nu. Lite snabbhet och att komma ur bekvämlighetszonen är det jag bör jobba på. Taggad som 17. 

Först är det dock en massa kul som ska göras. Bröllop, bröllopsresa, familjeresa, jobbresa, och JOBB hoppas jag på. Så ser hösten ut. Varvat med oro och ångest😣.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0