Min älskade unge!

Ok, jag har två. Två små liv som jag älskar mest av allt. Ja, ok, tre då...😉

Hur som helst, idag var Hugos lycka total! Att äntligen få komma iväg till förskolan var stort! Han var redo långt innan mig imorse! Jag insåg att han saknat förskolan enormt mycket. Fyra månader utan dagis är länge för en fyraåring. Jag tycker det är länge. Jag såg glädjen i honom, och insåg hur mycket han saknat det vardagliga och det 'normala' livet... Älskade plutt. Två timmar räckte bra för honom, han var trött och totaldäckade hemma. Han tyckte det vad bra om han fick vila imorgon och gå en annan dag... 

Kvällen avslutades med en liten febertopp efter middagen som bestod av köttfärssås och spagetti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0