Träningsbabbel

Känner mig stark. Trots att jag kört på ganska intensivt och hårt under sommaren. Uppbyggnad. Och jag vet aldrig vad som händer så det är svårt att planera träningen som tidigare. 

Igår kväll blev det ett bra triathlonpass! Så enormt roligt. 2 varv med: 1600 meter simning, 6 km cykling och 3 km löpning. Kroppen var pigg och glad. Riktigt så jag längtar till nästa tripass! 

I lördags blev det 4000 meter simning och helgen började på fredagskvällen med nästan 13 km löpning vilket hade en snittfart på 4.50-4.55 per km. Ok för att utföra i den värme som var och mest med syftet stt ta det lite lugnt då torsdagen bjöd på 6 km lite hårdare ca 4.30 per km. Styrketräningen rullar på, börjat köra lite crossfit inspirerade pass på egen hand. Kul med utomhusträning och variation! 

SM närmar sig och vips dök det upp en triathlontävling med... Så tränkngem är liksom ganska välbehövlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0