Tack

Tack världens bästa för att du räddade min dag❤️
Hugo nöjd över legot och vi hjälptes åt att bygga. Kan meddela att det tog låååång tid eftersom vi hade olika åsikter hur det skulle sitta. Mamman vann💪





Asså, gud vad jag älskar denna filur. Just nu är han inne i ett Stim av funderingar. Underbart att sitta/ligga och filosofera med en fyraåring om marsianer, planeter, poliser, eld, kaniner, tomten, vad de som är döda gör.

-Mamma, visst kommer du dö före mig?
-Ja, det hoppas jag.
-Imorgon? Näää, men snart för du är ju faktiskt ganska gammal.
-hallå där!
-ah, men mamma, visst kan du vänta på mig där?
-Var?
-I himlen. För om du gör det så kan vi åka ner tillsammans sedan.
-Ner? 
-Ja, hit till jorden igen. Visst mamma, visst kan vi det? För alla som är döda kommer hit igen. Fast Frasse blev en mus.
-Jaha, vad ska vi bli då?
-Kanske en mus? Men tänk om vi blir en bajskorv...

Slut på diskussionen...

Det här med bajskorvar är förövrigt väldigt roligt🙈!

En annan som är underbar är finaste moa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0