Tack för ett underbart dygn❤️

I lördags, efter dubbla frukostar med ett träningspass i mellan, blev jag hämtad av en motorcykel.

Dags för möhippa.

Just åka motorcykelvar dock det sista jag ville göra. Det är farligt, ingen kontroll själv, ute i trafiken, oskyddat, vidrig tanke på att ens göra det... Ja man jan väl säga att det innebar mycket ångest. Tänkte vägra. Totalvägrade. Fick plocka fram lite jävla anamma och insåg att jag kan inte göra x antal personer besvikna eftersom de ordnat detta för lilla mig. Så, enbart för deras skull, hoppade jag upp med gråten i halsen och har bara fått det bekräftat; jag gör det aldrig mer... Inget som lockar alls.

Möttes efter färden av mina underbara vänner som bjöd på bubbel och färsk frukt! Åh, underbara människor. 

Sedan blev det paddling, jag i egen båt och de andra två och två... Färden påbörjades i vassen med en miljon gröna kryp och gyttja... Vidrigt när kroppen var täckt med djur, men sedan öppnade sig viken och färden kunde börja. Urkul och jag snuvade ledarbåten på segern då jag lyckades trycka mig in först!!!

Lunch i form av lyxmat och lite femkamp innan det var dags för kneeboard. Urkul! Svårt att ta dig upp, men jag ger mig inte. Och jag antar att de som satt på restaurangen fick lite underhållning. Det bjöd jag på!

Vidare till underbara Marholmen där bad och strandhäng i eftermiddagssolen väntade! Femkampen avslutades och jag vann givetvis😉!!!

Sedan väntade en underbart god middag vilket resulterade i att magen stod i åtta kanter.

Lägg därtill god dryck och härliga vänner som dagen efter dukat upp en lyxfrukost. Tror inte att jag hade kunnat haft ett bättre dygn! Skratt, aktivitet, dryck, ångest, bästa gänget, mat... Ja allt! TACK!!!!











❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0