Beordran om att åka in akut

Ja, efter febertoppar, för att däremellan vara pigg, sedan i söndags blev vi nu beordrade att åka in akut. 

SÄMSTA JÄVLA DAGEN.

Moas skolavslutningsdag. Och vi fick inte vänta... Vi ska vara inne på avdelningen imorgonbitti, men nej det gick inte. Mammahjärtat värker, dels för Hugo, men oxå för Moa nu. Hon kommer mötas av mormor och morfar, världens bästa, men det är inte mamma en dag som denna. Idag har jag verkligen ansträngt mig för att göra det till hennes dag. Smörgåstårta ville hon ha, smörgåstårta blev det. Till och med färdig. Allt uppdukat med de färger hon ville ha. Glass och jordgubbar införskaffade, precis som hon ville. Allt är som hon vill ha det. Det är bara mamma som fattas för henne idag... Vet precis hur ledsen och besviken hon kommer bli. Känslan av att jag sviker henne idag sliter sönder mitt hjärta. Varför just idag??? Och jag vill ju så gärna se hennes avslutning, hennes uppträdande, dela hennes glädje över att ha 'klarat av' tvåan och få ha den klänning hon valt. Redan nu är hon förväntansfull inför trean.

Mamma älskar dig finaste Moa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en undermar mamma! Kram till dig

2014-06-11 @ 20:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0