Underbaraste personalen

Ja, det måste det väl i alla fall vara på Hugos förskola och hans avdelning! Underbara människor som är omtänksamma till tusen!

Idag har vi fixat med en liten sommarpresent...


Det blir svårare och svårare att komma på någonting. Lite krav har jag då... Något som kan användas, något personligt från Hugo och gärnamågot som vi inte givit tidigare. I år blev det en flaska med en teckning av Hugo instoppad. Ha ha. Ja inte vet jag, men det är tanken som räknas...

Och Moas underbara fröken får givetvis oxå en. Fast större. Så skulle det vara enligt Moa. Och så fick det bli! Skolavslutning imorgon. Tänk, sedan har hon gått ut tvåan och börjat trean efter sommaren. Säkert lite starkare än andra, lite annan syn på livet men oxå skörare och oroligare än vad hon borde behöva vara. Hon ska inte behöva brottas med tankar om liv och död på det sätt hon gör. Älskade unge!!!

Kommentarer
Postat av: Kathrin

Jag tycker att ni är fantastiska som tänker på och fixar presenter och annat mitt uppe i alla andra tankar, stort av er!
Hoppas att ni får en mysig skolavslutningsdag!
Kram

2014-06-10 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0