Det gick upp ett ljus

Varje morgon vaknar jag som vanligt, men skillnaden är att jag bara efter en tiondels sekund blir påmind om att livet tagit en ny vändning... Jag hoppas fortfarande att det är ett misstag, att de sett fel på bilderna.

Något säger mig dock att det inte är så.

Och nu är jag säker.

Idag damp läkarintyget ner och vår familj har nu fått den första officiella diagnosen. Sjukskriven på heltid?! Wtf, näppe, inte än. Jag vill ha en så normal vardag som möjligt, men det är väl bara att acceptera. Vi jobbar så gott vi kan. Men allt blev verkligen klart i och med:

Flera sidor efter detta följer... Men jag inser att det är sant, och inte en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0