Godmorgon

Söndag! 
Tre dagar kvar hemma som ska spenderas på bästa sätt. Vad är väl bättre än att ge sig ut på en löprunda?! Huset tyst, bara jag vaken. Underbart. Skjuter bort alla tankar en stund och försöker ignorera vad som komma ska. 

Men tankarna snurrar ändå. Vad ska vi packa med? Vad kan Hugo ha för kläder efter operationen? Kan han ha kläder? Pyjamas? Leksaker? Kan han leka eller kommer han att bli arg för att han inte kan leka med sina saker? Kommer han ha enorm smärta? Vad ska jag skälv packa ner? Kommer jag kunna läsa en bok? Vilka kläder ska jag lufsa runt i på sjukhuset?

Nä, ut och spring nu!

Kommentarer
Postat av: Ulf Zetterström

Ligger i sängen nere i Barcelona efter en god middag och har läst Din blogg. Kan inte sluta att tänka på Hugo och det är så bra att jag kan gå in och läsa din blogg och kan hänga med vad som händer. Du skriver så bra och tydligt.
Jag är fullkomligt övertygad om att det kommer att gå bra.
De är så otroligt duktiga idag. Det är inte som för tio år sedan.
Nu försöker vi sova och det ska bli skönt att åka hem i morgon.
Godnatt och krama alla !
Svärfar.

2014-05-11 @ 23:08:38
Postat av: Ulf Zetterström

Ligger i sängen nere i Barcelona efter en god middag och har läst Din blogg. Kan inte sluta att tänka på Hugo och det är så bra att jag kan gå in och läsa din blogg och kan hänga med vad som händer. Du skriver så bra och tydligt.
Jag är fullkomligt övertygad om att det kommer att gå bra.
De är så otroligt duktiga idag. Det är inte som för tio år sedan.
Nu försöker vi sova och det ska bli skönt att åka hem i morgon.
Godnatt och krama alla !
Svärfar.

2014-05-11 @ 23:08:41
Postat av: Ninis

Visst är det skönt att springa av sig?! Det var min favoritsysselsättning när vår dotter mådde som sämst, jag försökte springa ifrån allt...
Styrkekramar till er❤️

2014-05-11 @ 23:25:43
URL: http://www.ninis74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0