När ska det vända?

Hugo har sovit ganska gott i natt. Mycket smärtlindring, maxdos, och de kommer inte sänka den förens tisdag troligtvis. Men då ska jag väl börja bege mig till jobbet, enligt fk... Han har mycket ont men pratar de stunder han är vaken. Benen gör ont (gott tecken) men han kan inte lyfta dem. Förhoppningsvis ger det med sig. Hugo skriker av en blandning av oro och smärta då de ska vända honom. Fruktansvärt att se sitt barn kämpa och ha ont.

Hans mamma har inte sovit. Under natten har det varit neurologiska kontroller varje timma. Har precis hunnit somna då de kommer in igen... Men känner mig ändå ganska utvilad.

Dagen rullar på. Nu skulle vi titta på film. Har satt på Karlsson på raket, men så fort jag satte mig ned och filmen började sov Hugo igen... Skönt för honom att sova dock.

Snart kommer finaste Moa hit. Den enda person Hugo saknar 💗.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0